ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Διάλογος μεταξύ των Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Empty ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Κυρ Μάης 26, 2013 8:51 pm

Admin


Admin

Έχω ήδη αναφέρει στο blog τις απόψεις της Ένωσης, αλλά και τις δικές μου:

"Οι απόψεις των μελών της Ένωσης συγκλίνουν ότι τα θέματα ήταν βατά, σχετικά αναμενόμενα, αλλά με μικρή διασπορά όσον αφορά το εύρος της ύλης που κάλυψαν. Ένα θέμα επαναλήφθηκε ξανά μετά από 2 χρόνια, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει μομφή δεδομένου ότι όλα τα θέματα πρέπει να έχουν τις ίδιες πιθανότητες και να μην υπάρχει η λογική των θεμάτων S.O.S.

Ως διαχειριστής, εκφράζω έναν προσωπικό προβληματισμό σχετικά με την εικόνα του μαθήματος ως θεωρητικού και την απαίτηση για αποστήθιση ως μέσου προετοιμασίας των μαθητών. Ίσως θα πρέπει να συζητήσουμε την αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος, και κατ'επέκταση και του τρόπου εξέτασης, ώστε να δώσουμε στο μάθημα την πραγματική του διάσταση".

Ποια είναι η δική σας άποψη;

https://economyteachers.forumgreek.com

2ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Empty Απ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Κυρ Ιουν 16, 2013 5:09 pm

geokam



Συνάδελφε, αν και ίσως καταλαβαίνω ως ένα βαθμό το λόγο για τον οποίο εξετάζεται με αυτόν τον τρόπο το μάθημα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η διαμορφωθείσα αναγκαιότητα της παπαγαλίας προκειμένου οι μαθητές να επιτύχουν ένα μεγάλο βαθμό αδικεί τη χρησιμότητα του μαθήματος και της επιστήμης που πρεσβεύει. Ένα σημαντικός αριθμός μαθητών δε συμπαθεί για αυτό το λόγο το μάθημα και το κυριότερο δεν εμπεδώνει ουσιαστικά το περιεχόμενό του. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά τις εξετάσεις διαγράφει οτιδήποτε από τη μνήμη του.
Πάντως, αν επιθυμούμε να αλλάξει η παρούσα κατάσταση, πρέπει να προηγηθεί μία σοβαρή μελέτη και έρευνα έτσι ώστε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα και να μην οδηγηθούμε σε χειρότερες καταστάσεις.

http://www.economics.edu.gr

3ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Empty Απ. σε geokam Κυρ Ιουν 16, 2013 10:15 pm

Admin


Admin

Χαίρομαι που συμφωνείς συνάδελφε. Νομίζω πώς ήρθε η ώρα να ανοίξει η δημόσια συζήτηση για το θέμα αυτό, δεδομένων:

1) του νέου λυκείου, με πιθανά αναβαθισμένη την οικονομική εκπαίδευση, και

2) της πρόθεσης του υπουργείου να ελαττώσει τα μαθήματα των Πανελληνίων από 6 σε 4. Αν κάτι τέτοιο συμβεί άμεσα, δεν θέλει και πολλή σκέψη για το ποιο μάθημα θα κινδυνέψει.

Πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να αρχίσουμε να συζητάμε το θέμα και να προτείνουμε λύσεις, ενεργοποιώντας παράλληλα και τους Συμβούλους.

https://economyteachers.forumgreek.com

4ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Empty Απ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Σαβ Ιουν 29, 2013 9:14 pm

geokam



Φίλε admin, έχω την ενημέρωση ότι ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης θα τεθεί, μεταξύ άλλων, προς προβληματισμό και συζήτηση στην επικείμενη συνεδρίαση του κεντρικού συμβουλίου της ΕΟΕΔΕ. Ελπίζω να προκύψει κάτι ωφέλιμο.

http://www.economics.edu.gr

5ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Empty Απ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΟΔΕ 2013 Κυρ Ιουν 30, 2013 10:45 pm

Admin


Admin

Δυστυχώς πρέπει να θέσω και μία ακόμη παράμετρο, η οποία δεν με ικανοποιεί καθόλου. Την ισχύ των διαφόρων ομάδων πίεσης, των διαφόρων συντεχνιών ή lobby, τις αποκαλείτε όπως θέλετε. Ήδη εμφανίστηκε η δύναμη των κοινωνιολόγων με την διεκδίκηση από μέρους τους του μαθήματος της ιστορίας. Αναφέρω το γεγονός ως παράδειγμα επαγρύπνισης από μέρους μας και φυσικά προσπάθειας του κεντρικού Δ.Σ. να βρίσκεται πάντα μέσα στα κέντρα των αποφάσεων. Δυστυχώς, ακόμη και σήμερα, εκεί παίζονται όλα τα παιχνίδια....

https://economyteachers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης