Έχω ήδη αναφέρει στο blog τις απόψεις της Ένωσης, αλλά και τις δικές μου:
"Οι απόψεις των μελών της Ένωσης συγκλίνουν ότι τα θέματα ήταν βατά, σχετικά αναμενόμενα, αλλά με μικρή διασπορά όσον αφορά το εύρος της ύλης που κάλυψαν. Ένα θέμα επαναλήφθηκε ξανά μετά από 2 χρόνια, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει μομφή δεδομένου ότι όλα τα θέματα πρέπει να έχουν τις ίδιες πιθανότητες και να μην υπάρχει η λογική των θεμάτων S.O.S.
Ως διαχειριστής, εκφράζω έναν προσωπικό προβληματισμό σχετικά με την εικόνα του μαθήματος ως θεωρητικού και την απαίτηση για αποστήθιση ως μέσου προετοιμασίας των μαθητών. Ίσως θα πρέπει να συζητήσουμε την αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος, και κατ'επέκταση και του τρόπου εξέτασης, ώστε να δώσουμε στο μάθημα την πραγματική του διάσταση".
Ποια είναι η δική σας άποψη;
"Οι απόψεις των μελών της Ένωσης συγκλίνουν ότι τα θέματα ήταν βατά, σχετικά αναμενόμενα, αλλά με μικρή διασπορά όσον αφορά το εύρος της ύλης που κάλυψαν. Ένα θέμα επαναλήφθηκε ξανά μετά από 2 χρόνια, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει μομφή δεδομένου ότι όλα τα θέματα πρέπει να έχουν τις ίδιες πιθανότητες και να μην υπάρχει η λογική των θεμάτων S.O.S.
Ως διαχειριστής, εκφράζω έναν προσωπικό προβληματισμό σχετικά με την εικόνα του μαθήματος ως θεωρητικού και την απαίτηση για αποστήθιση ως μέσου προετοιμασίας των μαθητών. Ίσως θα πρέπει να συζητήσουμε την αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος, και κατ'επέκταση και του τρόπου εξέτασης, ώστε να δώσουμε στο μάθημα την πραγματική του διάσταση".
Ποια είναι η δική σας άποψη;